Monday, January 26, 2009

CYBORG-YOSATO FAMILY DAY

DA FIRST DAY
huhu..sebenarnya pada hari Sabtu lepas aku agak lewat sikit
aku terpaksa siapkan urusan di kampung sebelum pergi menyertai ahli yosato yang lain
setelah segala urusan siap..aku memecut laju jentera satria ku yang belom diubah suai pada bahagian enjinya menuju ke JB


Aku dimaklumkan satu group cyborg telah sampai jadi aku harus menyertai group cyborg yang tercicir di GIANT plentong.(hee pada sesiapa yang menunggu..thanks bro!!)


aku ikot punya ikot akhirnya dapat gak menyelit kat belakang kereta JER itam..
heeeee
sampai2 je di tg puteri resort..
aku pun...


fuyooh...jentera marshal!!hebat tu..agak-agak bila JHB nak parking sebaris dengan kerata2 ni ek??

haaaa ni dak3 sm3g..kuat2 gak kereta dorg..

ni pulak dak2 mlakau!!yosato@SMC

yang ni pulak..er..ni gambar AJK cyborg yang cuba melakukan gaya santai seolah2 seperti gambar pada kulit depan SEARCH atau XPDC mahupun IN-TEAM..hehehe jangan marah bro!

ni gambar AJK cyborg yang sedang sibuk menjaga lalulintas keluarga yosato yang belum sampai

dorg pakai miskol2 jep

t sampai gak

hehehe

0 comments: