Friday, March 6, 2009

HERO GUa!!

hei...hei...


hari ini aku mahu cerita tentang hero aku!!
ya..my hero..super HERO!!
hero yang aku maksudkan bapa aku!!
EN. OTHMAN BIN RASHID
bapak aku semasa zaman muda beliau..
(hee..saje mau promote bapak sendirik!!)


masa dahulu kala..
bapa aku adalah seorang atlet terbilang dalam sukan lumba basikal..
kesana kemari beliau mengayuh basikalnya..
SINGAPURA ke JOHOR BAHRU..
JOHOR BAHRU ke MUAR..
MUAR ke KUALA LUMPUR..
sehinggalah beliau menjadi seorang atlet kebangsaan..


tak percaya??
ini antara bukti nya!!

menGANTOIkan pelumba negara ketika itu!

lagak si juara!!
sampai arab bapa aku mengayuh..
p/s-tak percaya datang umah aku jumpa sama en othman rashid!!

3 comments:

Nurul Hidayah Isnin said...

Huish...lain betul la ayah ko dari yang ak dah tengok 3 mnggu lalu lidah!!!

Heheh...tahniah dan syabas kpd anda!
Kerana b'jaya m'ngembalikan nostalgia2 itu.
Inilah kegunaan blog yg sebenar2 nya.. (m'popularkan famly di mata dunia).. heee...

numnum said...

wow so impressed!!nape x ikot jejak langah ur HERO??")huhu..mst sweet gler an..if ayah hero..ank mstila jd superhero...huu...

lidahaku said...

hahaha
aku xjadi pown ek..
hehee