Friday, April 10, 2009

hari yang malang..

pada hari rabu lepas..aku berasa sangat malang..

nak tau kenapa??
peristiwaselepas aku celikkan mata..
aku nak pegi makan..
seorang rakanku telah mencadangkan 
'jom makan mcD nk?kita  telefon je..lagipun mcvalue lunch murah hari ni..'
ha?
okey jugak aku cakap..
lalu aku pun telefon..
da oder makanan yang kitorang nak makan..last harga dia rm38.50!
kate mcvalue murah..
rupa2nya delivery tak dapat harga tersebut..
ah..sudah..malas punya pasal kami terpaksa membayar harga makan kami seharian cuma untuk makan tengah hari sahaja..

peristiwa ke- 2
petang tu pegi jusco pulak..
ingat nak makan pop-corn
sebelum beli tu dah cakap dah dengan cashier
nak paling kecil..
sekali amik yang regular..
dan akhir sekali..
berlaku salah faham dan pop corn tersebut hanya sesuap sahaja sebelum jatuh ke lantai dan berderai..
malu siot!!
semua orang tengok!!
huuaaa!!!
nak pop corn!!

2 comments:

mOhD^.^rAz said...

haha..
tue la..
lain kali makan makanan tempatan..
murah dan kenyang..
hehehe

lidahaku said...

huhuhu
nak pop corn..