Monday, November 24, 2008

Adik..AirKotakOren..dan AKU....

hehehe
semlam masa kemas2 dapor aku ada jmpa air kotak oren atas meja.
lalu aku simpan dalam peti sejok..
kebetulan adik ak yang kecik sincan ada masa itu..
lalu beliau bertanya kepada bondaku..

"air kotak sapa tu bu??."tanya sincan..
"akak punya..dia tak nak kot"balas bonda..

aku biarkan aje diorang berbicara..

malam tu sincan pergi ke peti ais ..
sebelum tu sincan sempat mempelawa aku air kotak yang belum sempat dia ambil..
aku cakap tak nak la..
hehehe
sincan juga sempat meminta kebenaran bonda untuk meminumnya..
setelah mendapat kebenaran,sincan pergi ke peti sejuk lalu mencari-cari air tersebot..


TIBA2..
dia bertanya kepada aku
"abang nampak tak air kotak oren dalam peti sejuk?"tanya sincan
ak jawab...."entah..abang tak usik pun.."seolah-olah menjadi satu misteri..
heee
sincan terus mencari....


memangla dia tak jumpa..
sebab aku da minum dlu air tu
tinggal kotak je ha..
macamana nk bagi pada sincan
hahahahahahahaa

adik..abang mintak maf
dapat elauun abang akan belanja TWISTER getus hati gue..................hehehee..sori MUHSIN

P/S_sincan adalah adik aku yang berumur 8 tahun sekarang..hehehhe.mulot beliau xpenah berhenti dari berkata-kata dan sangat pandai...................pandai cakap dan wat lawak!!

0 comments: