Sunday, July 12, 2009

misteri DEJA VOO..


HURM..PERCAYA TAK??

sepanjang hidup aku ni la kali pertama..
malam mimpi dan esoknya terjadi..
sebelum ini bila benda terjadi rasa macam penah terjadi(fhm x?)
huhuhu
tp baru-baru nie..
aku nak tdo..balik big penat la katakan..
aku dapat satu mimpi yang tak putus-putus..
bila tido balik mimpi tu bersambung..
mimpi :jumaat malam sabtu
aku pergi ke suatu tempat..
tempat tu aku tak perasan kat mana..
ada tempat makan dan tempat tu agak suram..
aku berjalan-jalan sekitar dan aku nampak tempat tu penuh dengan maksiat
huhuhu
bersepah-sepah di kawasan suram di sebalik deretan kedai2 makan tu td..
ada seseorang nampak aku dan mengugut agar xmembongkar rahsia..
dia membawa rakan2nya mengejarku
(kompomla aku lari kan..aku sorg kot)
aku lari ke kereta aku..
tetapi kereta aku masa tu xboleh nak gerak..
keadaan kereta aku teruk dirosakkan oleh mereka aku rasa..
mereka mengambil rakan2 ku dan dibawa lari menggunakan kereta mereka..

aku tersedar dari mimpi..dan aku ambil nafas..
masa tu ak da takot nak tidur balek..
sebab aku takot mimpi tu akan bersambung..

aku ambil masa dan alih cara aku tidur..akhirnya aku dapat lelap mata
dan
mimpi tu habis disitu..

kejadian :sabtu malam ahad
aku pergi ke stulang..
bersama dua rakan ku..
aku berjumpa dengan dua orang lagi rakan ku
sebelum pergi ke tempat maksiat..
aku duduk minum di sayam(kedai makan)
dalam jam 12 lebeh ak pun masuk
didalam memang happening..
tiba2 ad pergaduhan berlaku..
tetapi pergaduhan itu dapat dikawal dan selesai di luar
dalam jam 4 aku keluar 
dan
aku mendapati kereta aku berat
aku ingat kan kereta aku alignment lari
aku berhenti di tepi jalan sebab aku rasa lain macam
ah...
aku da agak da.
tayar aku belah kiri kne pancit
dalam jam 6 2orang kawan aku td 
dihantar oleh seseorang
dan aku tinggal dengan kereta di stulang..

kesimpulan :
cuba korang bandingkan mimpi aku dengan kejadian..
1.memang di stulang ada deretan kedai makan
2.kawasan di sana agak suram
3.tempat maksiat
4.2orang rakan ku diambil
5.kereta aku memang xboleh nak gerak..
huhuhu..aku sedar akan vision nie masa aku otw mencari kedai tayar dalam jam7..
xtahu lah sama ada kebetulan atau sekadar permainan tidur..
tetapi bagi aku ianya memang benar berlaku
tidak mungkin segalanya kebetulan
dan
tidak mungkin permainan tidur 2 terjadi..
percaya atau tidak terpulang pada anda yang membaca..
jangan biarkan hidup anda diselubungi
MISTERI...

P/S-terdapat beberapa perkara harus dirahsiakan atas sebab2
tertentu..



1 comments:

Bisikan Hati said...

Salam. sungguh terharu membaca tafsiran mimpi anda...dan sungguh menyakinkan seolah- seolah benar terjadi dan anda terasa keliru. Alangkah sedihnya kerana sebagai pendidik anda mengizinkan kaki, tangan, mata dan hati anda berada di tempat yang sepatutnya. Sebagai seorang anak yang diberi kepercayaan penuh anda telah mencemarkan di tempat yang seperti itu..kasihan...
Tidak pun anda seperti mahu bertaubat atau sujud kepada Allah atau beristighfar kerana bebas dari fitnah dunia..katakanlah..bahawa itu adalah kunjungan terakhir anda ke sana..tidak kira anak siapakah anda...saya yakin anda berhak menjaga nama baik anda keluarga..namun saya bersyukur anda tidak berahsia...