Thursday, February 12, 2009

ahli keluarga BACARIAN!!

HEHE

hari ini aku sangat ingin bercerita mengenai ahli keluarga bacarian.
papa aku ada EN. Md BASAR 
abang long aku adalah CIKGU HUSSAINI
manakala kak long aku adalah CIKGU HAZWANI
antara adik-adik bongsu aku adalah APONG,MIRUL,SARAH,BAL,IRA,YUVA DAN ANIS.AHEMM..
dan yang paling bongsu ialah MUS!!
ER..
da berapa ek??
ha..saudara-saudara terdekat aku adAlah MAN,DAYAH,QILA,NURUL(HEK!),SILAH,LIZAH,APAD,MALEK,AKIM,MESUL,WAN TOREY DAN MISS ANANTHA.

HEEEE
DORANG NIE SEMUA BACARIANCLANS!!
ERM,IF ADA SALAH BAGITAU K!!

3 comments:

Nurul Hidayah Isnin said...

lidah tajam..
sy t'tarik la dgn senarai ahli bacarclans..
cmne kamu bole klasifikasi antara adik ngn sedara mara 2...
apa bezanya..

pas2 nape kt nama yg plg sdap (Nurul) 2 ada (hek!)?
x de sound effect yg lg sdap ke..
huhu..

lidahaku said...

hahahaa
hek 2 tanda bulu ketiak gugur la
hehee

Arvind said...

Ahemmm...
Sy dah jadi adik bongsu plak...
Ishhh 3x

dont forget to visit my blog ,
www.arvindglorykops.blogspot.com