Tuesday, February 17, 2009

HUJUNG MINGGU YANG PENING..

HUJUNG MINGGU LALU MERUPAKAN HUJUNG MINGGU YANG PALING PENING DAN PARAH...


macam2 berlaku pada hujung minggu yang lalu dan aku telah belajar banyak perkara...
nak cerita macam malu jep
nanti ada pulak yang menjadikan hal tersebut sebagai point..
aku tak kan cerita pasal point..tapi aku nak share pasal apa yang aku belajar..

1.hidup tak boleh dijangka
2.berhati2 dalam berkawan
3.tepati janji
4.sabar
5.fokus pada apa yang dihadapi?
6.ambil yang baik dan yang buruk jadikan sempadan
7.berhati perut
8.percaya dan mempercayai..

hehehe
2 jela dulu kot..
ada hal ni
malam deh!!

4 comments:

Nurul Hidayah Isnin said...

lidah nnti kt klas story la ea kisah ngko 2..
nk gak tau..hehe..

buat baik b'pada2 (jgn baik sgt)
buat jht jgn sekali (byk kali pn bole..sbg pnglmn..)

lidahaku said...

kenapa nurul cakap macam yuva nie..
heeeee

nadia burn said...

point no 2 mmg penting!

lidahaku said...

heeee
2la
tggl nk ingt je taw