Monday, June 22, 2009

kuliah..oh kuliah..

argh!!!
pada hari pertama kuliah aku sudah skip kelas..memikirkan hal kuliah yang aku agak tidak berapa konfiden kerana pening memikirkan apa yang bakal berlaku pada semester ini..banyak faktor menjadikan aku kalut dan tidak bersedia untuk ke kelas..

antara yang bermain difikiran aku ialah pensyarah yang bakal mengajar kelas aku nanti..aku sudah bosan dan tak jemu dengan kerenah pensyarah yang mengajar..adakah kelas aku masih diajar oleh pensyarah2 yang rajin2..huhu_rajen kepada benda2 yang berfaedah le exp:isl,kelas ganti,kelas tambahan(kelas kuasa dua!!)da wat kelas di tambah lagi!!

selain itu aku memikirkan akan jadual waktu kelas aku ini.
harap sangat agar kelas aku santai berbanding sebelumnya..malangnya apabila mengetahui kelas aku seperti waktu pejabat!!adohai..bagaimana aku harus menghabiskan sisa waktu di kampus dengan tenang??

aku juga agak risau akan subjek major aku pada semester ini!!aku amat risau dan fobia pada calculus..huhu addmath dulu pon dapat g jek
mcmana nak skor ni...
ya tuhan..tolonglah hambamu ini...
huhuhu sesungguhnya agak kusut memikirkan perubahan yang amat mendadak ini!!

3 comments:

NISA' nis said...

mental challenge ker ni??
jiwa serabut..haha

Nurul Hidayah Isnin said...

hurm..kalkulus = kalau ku lulus..
mmg berat bila sebut perkataan ni...
sbrlah en lidah...
u can do it!!!
fuh, nsb baik ak x amek math..

lidahaku said...

kepada krunis : hahaha.tidak la..jiwa kcau jek!!

kepada doter wak senin : baekla..saudari ni opsyen pe ea?huhuh