memang ramai...


memang ramai yang pergi tengok filem yang sangat hebat pada tahun nie..aku rasa la..
sambutan yang diberikan sangat luar biasa!!
kali pertama aku ke cs dan menunggu 2jam!!
hebat penangan cerita nie..
berdasarkan pada penelitian aku..cerita ni sangat menarik!
pertembungan antara dua bangsa robot gergasi dari awal hingga akhir menjadikan penonton terpaku sehingga 2jam setengah!!

walau bagaimana pun...
ada sedikit cacat dalam filem ini..
yang paling ketara apabila robot dapat vacum van tetapi manusia 2orang tu dapat lari juga..huhuhu
ada beberapa lagi kecacatan
tetapi aku tak mahu cerita..kesian pada oembaca yang masih tidak tengok
hahaha
tidak rugi tonton..caubancau,,dadada
selamat menonton!!

4 comments:

NISA' nis said...

kipas susah mati betul la die nih

lidahaku said...

hehehe
top kpas hbis la ak nisa

i am perempuan said...

aku x tgk lagiiiiiiiiiiiii
waaaaaaaaaaaa ;O

lidahaku said...

hahaha
best doe burn