Wednesday, June 24, 2009

NASEB BAEK TRANSFORMERS

yeah!!!yeah!!!

akhirnya aku dapat tiket untuk cerita yang lama aku tunggu nie..
walaupun xde duit..tapi sebab cerita nie aku g jugak la..
huhu..sangat obses sama cerita ini..banyak juga dugaan tau!!

antara dugaan masa cerita ini keluar aku tiada teman rapat untok teman aku tonton cerita ini..sedey lor..haha..xmau tonton sorang2 lor!!
lastly naseb baek ada mirul..he is my hero!!
dia teman aku sampai cerita habes..(memang lah)

selain daripada itu aku juga dikejutkan dengan berita angin yang mengatakan tiket sudah habis..sangat risau tahu!!naseb baek juga gerko tiada..
so habis kelas terus shoot ke cs dan cari tiket_suda tentu di kaunter ma..
alhamdulillah..ada gak tiket walaupun aku terpaksa tunggu 2jam..kerana tiket pkol 2.35 dan 3.25 sudah habis..sob3
xpe2..kami fanatik optimus..huhuhu
dan akhirnya kami masuk!!

tetapi semasa di dalam studio..kerusi kami sudah diduduki orang.
wat da!!!!orang tu kate aku salah studio..
tapi aku tengok balik kat luar sah2 aku di tempat yang betol..
naseb baek orang tu tak kene fire sama aku dan mirul
hahahaha

sangat bernasib baek!!


huhuhu..kagum sama benda atas nie
kepada ira : ko apoi..da aku kelam kabot tapi tahniah
aku ske ko mng tapi ak xske ko kdekot!!hahah
kepada mirul :tengs teman ak
kepada apad dan bal : tengs coz jadi driver!!hahaa

AUTOBOTS!!TRANSFORM!!

0 comments: